Onpartijdigheid bepaalde vrederechter valt te betwijfelen

JohnD
Topic Starter

Onpartijdigheid bepaalde vrederechter valt te betwijfelen

#1 , 01 mar 2010 13:57

In verband met dit topic: http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=18933 heb ik sterke twijfels over de onpartijdigheid van een vrederechter.

Via PM aan poster weet ik over welke Afbeelding het gaat en ik dit uiteraard verzwijg.

Aan de teneur van de poster zijn schrijven, had ik al een klein vermoeden. Dat werd idd. bevestigd. Hoe kan dat nu ? Ik hoefde maar een naam te noemen en het was al raak, alhoewel de poster niet de minste indicatie gaf over welke balie het ging, of waar hij ook woonde in Belgie. En wie weet hoeveel er in Belgie zijn ? Een kans op 1000 als je 't mij vraagt.

De vrederechter in kwestie is idd. niet neutraal, daar heb ik reeds een vroegere ervaring mee gehad, een kennis van mij ook, nu de poster weer en wat betreft de zittingen die ik heb bijgewoond kan ik spijtig genoeg ook niet van neutraliteit spreken.

Wat kan hiertegen gedaan worden is mijn vraag ? Want ik ga binnenkort nog eens met dezelfde vrederechter te maken hebben. En hoe lang blijven die mensen meester over hun baronie ?

Ik geloof dus spijtig de poster voor 100%.

Ik heb dit wel voor de goede orde in een ander topic geplaatst.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Topic Starter

#2 , 14 mar 2010 10:28

Beste JohnD, ik zie dat uw vraag in de derde laatste alinea nog niet beantwoord is, spijtig genoeg is dit meestal een zekerheid na een 3 tot 4-tal dagen.
Gelieve dus nog enkele dagen geduld uit te oefenen. Moest ik uw vraag trouwens kunnen beantwoorden, had ik dat al lang gedaan.
Het kan ook zijn dat uw vraag nogal hekelig of gevoelig ligt. Gelieve in dat geval begrip op te brengen voor het feit dat ze misschien nooit zal beantwoord worden.

Wie stuurt nu zoiets naar mij ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”