Dag iedereen,
Ik ben een Jongen van 17 en in minder dan 2 maand word ik 18.
Nu, ik gebruik drugs, meer bepaald cannabis, de politie is dit te weten gekomen en daarmee heel wat zever gehad...
Ik begin bij het begin.
Een paar maand geleden kwam de politie bij mijn deur, ze hebben een huiszoeking gedaan (er werd niets gevonden) en ik moest een verklaring afleggen, er waren bewijzen van gebruik en verkoop van Cannabis en LSD (LSD was één keer en zal ook zo blijven).
Tijdens die huiszoeking zijn ze bij mijn computer terecht gekomen, ik was aangemeld op msn (communicatiemiddel op de computer), ze hebben op mijn account (dus onder mijn naam, zonder zich vrij te geven) gepraat met iemand die in het zelfde proces zit (ook een minderjarige), nu stel ik me de vraag of ze dat zomaar mogen, mag de politie zich zomaar voor iemand anders uitgeven, ik denk van niet?
Nu, dat was mijn eerste vraag.
Mijn tweede vraag is, bijna een week geleden moest ik een urinetest doen, op de brief die ik heb gekregen staat er dat ik binnen de 24 uur naar een huisdokter moest om een urinetest af te nemen, ook staat er dat ik de resultaten moet afgeven aan de politie van zodra ik deze heb. Wat er niet staat is, dat ik de resultaten bij de dokter moet halen. Dus bij deze is mijn tweede vraag; moet ik mijn resultaten bij de dokter afhalen al staat dat niet in het document dat ik ondertekend heb?
Groetjes,
Orry