ok, bedankt !U kan naar het parket gaan. Dienst strafuitvoering. Dit is gevestigd in het gerechtshof waar de rechtbank van eerste aanleg zich bevindt.
U kan ook een brief schrijven.
Adressen: http://193.191.208.6/cgi_adres/adrn.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
 !!
 !!  ?
  ?
Nogmaals (zucht) ik ben niet van plan om te rijden als ik geen rijbewijs heb in geen enkel geval, het is wel mijn bedoeling als de rijverbod periode komt te liggen in de meest kritische "bevallingsperiode" dat ik ga vragen om die termijn te verleggen.Wel geloof me vrij dat is nu iets waar men GEEN rekening mee zal houden U mag niet rijden en dat is echt punt andere lijn.
U kan wanneer u wordt tegengehouden en zal blijken dat uw rijverbod hebt dat argument gebruiken maar gezien mijn ervaring zal het niet aanvaard worden. Argument " ik reed mee achter de ziekenwagen waarin mijn stervende ... . Ziekenwagen reed na gestopt te zijn voorbij het rode verkeerslicht. Andere bestuurder ook. Nodige papieren en documenten ... niks mee te maken veroordeeld. Het loutere feit volstaat.'
En zoals gezegd u bent niet verzekerd uw passagiers evenmin. En het zou toch maar moeten lukken dat net....
De procureur is het hoofd van de staande magistratuur en de vervolgingsambtenaar - wordt ook aangeduid als het Parket - vroeger stonden die op parket daarom - of het openbaar ministerie. Zij vertegenwoordigen het volk - u en ik dus.
Zij zijn ook het hoofd van de 'gerechtelijke' politie als hoofdofficier van gerechtelijke politie geven zij opdrachten aan de officieren en agenten van politie. Zij bevelen de opsporingsdaden en laten PV opstellen.
Bij de politie heeft men ook officieren van gerechtelijke politie ( hoofdcommissarissen- commissarissen en hoofdinspecteurs .. en sommige inspecteurs van recherche met een bijzondere bevoegdheid).
In elk arrondissement is er een procureur des Konings verbonden aan de rechtbank op arrondissementeel niveau.
Dit voor alle strafzaken Rechtbank eerste aanleg - jeugdrechtbank - politierechtbank.
Een brief: aan de procureur des Konings van en te Brugge komt steeds aan hoor.
In elk geval: ik duim voor een goede afloop en een flinke baby.
 ) . Mijn vriendin staat werkelijk op " 't puntje" en volgende geneacoloog is het voor een dezer dagen max nog een goei week .
  ) . Mijn vriendin staat werkelijk op " 't puntje" en volgende geneacoloog is het voor een dezer dagen max nog een goei week . Heb je contact genomen met het parket, dienst strafuitvoering i.v.m. de periode van het uitvoeren van het rijverbod?
 dit nu in de meest cruciale week qua bevalling natuurlijk
   dit nu in de meest cruciale week qua bevalling natuurlijk   
   (overtreding is bijna 100 weken geleden,net nu komt strafuitvoering, ik snap niet hoe meer pech een mens kan hebben) . .
  (overtreding is bijna 100 weken geleden,net nu komt strafuitvoering, ik snap niet hoe meer pech een mens kan hebben) . .Tja,die procureurs des konings he?
Stomme vraag misschien, maar waar vind je die procureur des konings , moeet je die in persoon benaderen, per brief, ... ?
Jaarlijks sterven er in België een duizendtal mensen in het verkeer. Daarvan een aantal die zelf te snel gereden hebben, maar ook een aantal die het slachtoffer zijn van iemand die te snel reed. Ik durf te stellen dat al deze mensen meer pech hebben gehad dan U.ik snap niet hoe meer pech een mens kan hebben