Uitnodiging tot verhoor (stalking)

Oude Belg

Re: Uitnodiging tot verhoor (stalking)

#16 , 08 okt 2012 18:16

eerlijk gezegt heb ik me hiermee te pletter gelachen !
Dat zegt, eerlijk gezegd, genoeg. U hebt weinig reden tot lachen.
De raad die werd gegeven was, samengevat :
-raadpleeg een advocaat
-raadpleeg een psychiater.

De eerste hebt u uiteraard nodig, gezien de ernst van de feiten, de tweede om de rechter duidelijk te maken dat u beseft dat u ziek bent en bereid bent uw ziekte te laten behandelen. U te pletter lachen kan alleen een oplossing zijn als u dat letterlijk in praktijk brengt. Anders bevestigt het alleen dat u dringend een aangepaste behandeling nodig hebt.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kebn
Topic Starter

#17 , 08 okt 2012 18:46

Waarom? er zijn wettelijke regels en indien geen heterdaad zal politie ook geen toelating krijgen OM u uit huis te halen.
Die wetteksten zijn er niet om te lachen die zijn maar al te reëel.
Een psycholoog stelt de diagnose vast van psychologische en emotionele stoornissen, adviseert en begeleidt en is geen dokter een psychiater is dat wel en deze behandelt (complexe) psychische klachten waarbij ook medicijnen een belangrijke rol (kunnen) spelen in de behandeling, zoals schizofrenie, verslaving, persoonlijkheidsstoornis, psychose, dwangstoornis en bipolaire stoornis.

Maar als uw gedrag een gevaar voor uzelf of voor derden zou betekenen DAN kan via dringende procedure u onmiddellijk gecolloceerd worden.

Kan dat gebeuren ? wel bij iemand die de banden platstak onmiddellijk.
Bij iemand die bedreigde met zinnebeelden .... arrestatie, voorleiding en aanhouding door onderzoeksrechter ....
Bij iemand die herhaaldelijk stalkte (via computer -hacking): wel werd eveneens met een aanhoudingsbevel thuis opgehaald.

Moet het gebeuren: wij hebben uw verhaal .... maar wat uw ex en de andere vriend hebben verteld weten we niet.
Wij geven hier alleen juridische en soms ook wat andere raad.
ik ben totaal geen gevaar ik zou nog geen kip kunnen slachten.

ik heb voor kersmis ruzie gehad thuis met t vent van men zus hij had men zus vast kheb er hem van weg gehaald en men eigen vuist in de muur geslaan had ik echt een gevaar geweest dn had ik die gast gemept en niet de muur.

ik ben een blaffende hond dat niet bijt ! ik praat veel maar ik doe niets ik ga altijd zoeken naar een oplossing als het de moment is om klappen te krijgen en te geven,

ik gebruikte men agressie zoals chantage ik was bang om haar kwijt te raken met al dat gestook , mensen dat zijden dak ze moest dumpen omdat ze een slet is dat ze bedriegt en blabla ze ging dan bij alleen staande mannen ik werd daar parano van, ze douchte voor ze naar iemand ging ik zocht dat dan ook allemaal op in andere forums. en ik gebruikte dan men dreigingen zodat ze bang zou hebben, een echte gek zou niet alleen dreigen maar ook doen, ik deed helemaal niets ik kocht haar zelf juwelen van guess en een parfum van ralph laurent , toen haar moeder nog leefde was ik altijd beleefd , toen we aten , smakelijk iedereen , voor ik weg ging , goede avond bedankt voor t eten en slaapwel , ik gaf aandacht aan iedereen zelf de pleegkinderen van 12 jaar , wat zou ik in godsnaam nu een gevaar zijn? ik ga niet uit , ik drink niet , ik neem geen drugs , ik ga naar buiten alleen om aftespreken met men beste vriend hij komt dan bij me thuis en kijken we zalig een film of doen we chatroulette , men strafblad is leeg , ik heb gewoon een probleem en men probleem is omgaan met agressie en jaloesi en daar ga ik zeker op werken ik ga daarvoor een therapie doen als ik niet in t gevang moet

peter1977

#18 , 08 okt 2012 20:41

kebn begint hier al op zijn achterpoten te staan bij uitleg die hij niet wil horen..., mijn inziens nog niet het laatst van gezien

Reclame

Turaki

#19 , 08 okt 2012 22:52

Alleen al dat u een gat in de muur moet slaan om te voorkomen dat u iemand anders slaat, zegt mij al dat u een agressieprobleem heeft. Ook dat u (verbale) agressie gebruikt, is een probleem. Het is niet omdat u (nog) niemand geslagen heeft, dat u geen probleem heeft.

sheepie

#20 , 09 okt 2012 07:57

hmmmm dreigementen en agressie gebruiken als chantage.... blijkbaar in u ogen maar een klein probleemke...
Nu gewoon een andere vraag... hier verklaar je steeds dat je je dreigementen en agressie gebruikt als chantage??? Wat ga je morgen (woensdag) verklaren aan de politie?? Moest ik van jou zijn zou ik vandaag toch de tijd nemen om een advocaat te raadplegen, gezien de ernst van de feiten...

Heb ook de indruk dat je je gedrag steeds probeert goed te praten het zijn 'maar' dreigementen... ik zou het nooit effectief doen... Zeg nooit 'nooit'...

eylis

#21 , 09 okt 2012 09:01

kebn, een volgende stap naar de oplossing is echt praten met een professional. Je haalt nu "rationele" argumenten om te rechtvaardigen wat je doet. Daar kunnen we je niet verder mee helpen. Er is een verschil tussen wat de maatschappij denkt over deze dingen en wat jij hierover denkt.
Het heeft niet zoveel zin meer om met ons verder te discussieren over wat je overkomen is. Je hebt verteld wat je hebt gedaan en wij reageren met wat we denken dat je het beste doet nu en wat je kan verwachten.
Verder komt hier geen oplossing uit: we kennen je niet, wij zijn geen professionals.
We hebben je enkele tips gegeven. Bekijk nu voor jezelf wat je er mee gaat doen.

JPV
Juridisch actief: Ja

#22 , 09 okt 2012 12:27

Het correcte juridische advies lijkt me hier gegeven. Slotje erop.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”