vrederechter wraken?

lucgescheiden

Re: vrederechter wraken?

#16 , 03 jan 2011 19:32

Idd, maar u zei het zelfs reeds: innige deelneming...
Alleen de Grieken kan dit een hart onder de riem steken, corruptie tiert hier even weelderig mijn inziens!
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#17 , 08 jan 2011 16:23

"En die beroepsmiddelen zijn zo goed als niet te betalen en duren enorm lang."
Dat is ook wat ik ervan mocht begrijpen.
Je hebt dan de volgende keuzen :
-ofwel betaal je je blauw aan een beroepsprocedure, die door tegenpartij zolang kan getrokken worden als ze willen, en waarin je naar alle waarschijnlijkheid op dezelfde manier zal behandeld worden als voorheen... met bewijzen die aangetast zijn door de tand des tijds.
Waar tijdens deze procedure, in onze echtscheiding; de kinderen meerder jarige zullen zijn geworden, en waar er in mijn samenleven met hen, inmiddels, geen enkel wijziging zal gebeuren...
-ofwel betaal je je veroordeling: in mijn geval een torenhoge alimentatie (gebaseerd op valse verklaringen van tegenpartij en de extra kosten die tegenpartij maakt) en blijft de verblijfsregeling van de kinderen eveneens dezelfde

Echter, in beide gevallen word je door dergelijk onkunde, of partijdigheid, van de rechtbank, in de ogen van je kinderen veroordeeld als de 'foutieve' partij in een vechtscheiding; waar jij zelf niet eens om gevraagd hebt....
Wraakroepend idd, maar rechtvaardig?????????

float
Juridisch actief: Ja

#18 , 09 jan 2011 08:26

Het staat u altijd vrij om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten.

Reclame

lucgescheiden

#19 , 10 jan 2011 18:02

Die zullen je nogal willen helpen indien de schade reeds geschied is!

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”