pro deo

xena
Topic Starter

pro deo

#1 , 05 sep 2010 13:41

de dochter van mijn zus is vermoedelijk naar het buitenland (grand canaria)gevlucht voor enkele burgerlijke rechtzaken kan mijn zus voor een pro deo zorgen voor haar dochter . inleidende zitting is 14 september

ze heeft èèn jaar geen huishuur betaald , ze vragen 6 maand schadevergoeding bovenop het achterstal is dat niet 3 maanden ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 05 sep 2010 14:36

Drie maand opzeg + drie maand verbrekingsvergoeding wegens schuld van huurder lijkt me zes maand.

Indien het om een contract van bepaalde duur gaat kunnen de eigenaars zelfs de volledige huurperiode eisen...

xena
Topic Starter

#3 , 07 sep 2010 17:09

kan mijn zus voor een pro deo zorgen voor haar dochter . inleidende zitting is 14 september
niemand die dit weet ?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 sep 2010 17:15

Een pro deo advocaat moet wel over enkele gegvens beschikken van diegene die het vraagt
Dat wordt wel wat moeilijk als de 'vrager' in het buitenland zit.

Niet zo'n goed gedacht dus.
Nu is het nog burgerlijk na enige tijd kunnen daar strafrechtelijke zaken bijkomen en dan wordt het wel echt moeilijker.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”