Het is misschien niet vaak voorkomend, maar voor ik begin aan mijn uitleg, ga ik al meedelen dat ik 17 jaar ben, dochter van een alleenstaande moeder.
Sorry als ik niet volledig kan uitleggen hoe alles in elkaar zit, maar ik zou graag gewoon een poging willen doen om een oplossing te kunnen zoeken. Mijn moeder moest tegen gisteren (lees: 18/09/10) een som betalen van 1000 euro gerechtelijke kosten. Dit was nog niet officieel bevestigd, maar de vorige keren dat we zo'n kosten moesten betalen is er ons verteld geweest dat er sancties aan kunnen verbonden worden als deze niet op tijd betaald worden. Mijn moeder heeft tot de uiterste datum gewacht tot de bevestiging en aangezien we deze niet kregen, heeft ze de som toch maar juist op tijd gestord. (Nu horen jullie mij al aankomen). Een dag later kwamen we te weten dat er een andere som betaald moest worden, namelijk 200 euro. We hebben het al niet breed hier thuis, en ik heb nog gevraagd aan mijn moeder of ze het geld niet gewoon weer konden terug storten? Of zijn we het voorgoed kwijt? Ik vind dit persoonlijk met mensen hun voeten spelen, en zeer onterrecht moesten we het geld niet weerkrijgen.
Elk beetje uitleg of kleine tip is altijd welkom, alvast bedankt.