Ik heb een zaak lopen, maar ga het u besparen dit hier neer te pennen, echter wil ik wel kwijt dat deze zaak inmiddels wel al 16 jaar duurt en ik nu al 3 jaar wacht op een datum waarin de zaak voor het hof van beroep ( door de wens van de tegenpartijen) kan verschijnen.
Zie,ik weet dat advocaten nog andere zaken hebben lopen, maar men moet toch ook wel zelf kunnen inschatten hoeveel men er aankan om iedereen te kunnen bijstaan, dus aangezien ik weet dat deze nog ander werk heeft, heb ik telkens na 6 maanden een telefoontje gepleegd aangezien op mijn aangetekende brieven geen antwoord werd gegeven (dacht dat een brief aangenamer was om antwoord te krijgen zodat de advocaat hier zijn eigen tijd en mening kon geven wanneer hem of haar dit zou passen, wat blijkbaar nooit bleek te zijn, een telefoontje komt vaak ongelegen bij deze mensen, maar ja wat moet je anders?) Ik heb op die 16 jaar in totaal 4 brieven ontvangen van hem en vaak was deze er niet tijdens mijn half-jaarlijks telefoontje dus veel wijze ben ik ook nooit geworden, maar durfde niet nog meer brieven sturen of nog vaker bellen aangezien eens in de 6 maanden blijkbaar al als laster werd ervaren???? Zelf heeft de advocaat nooit zelf contact met mij gezocht, enkel de bevindingen van het gerecht en experts via de vier brieven.
Is dit nu echt de werkelijke manier van advocaten in dit land, want door verhalen te lezen blijkt dat ik absoluut niet de enige ben. Is het echt zo dat men de eigen advocaat wekelijks moet gaan 'lastig 'vallen om toch iets gedaan te krijgen? En nee ik ga niet naar de stafhouder, deze 16 jaren mogen niet zomaar van tafel geveegd worden en een sanctie tegen de advocaat is nooit van die aard dat men zich er iets van zal aantrekken dus ik wil gewoon dat mijn advocaat zijn werkt doet .
Is het echt zo erg gesteld dat het meer dan 3 jaar duurt vooraleer men een datum kan vastleggen voor een proces in het hof van beroep? en deze datum zal dan al zeker niet voor onmiddellijk zijn moest deze vandaag vallen.
Is een telefoontje per half jaar echt teveel van het goede?

Dus wat is de raad die u aan ons mensen kan geven die een advocaat heeft die blijkbaar niet veel voor u wil doen maar die wel al ettelijke jaren zo uit u zak heeft kunnen eten?