heb ik nog een goed gedrag en zeden nadat 20 jaar

kyky
Topic Starter

heb ik nog een goed gedrag en zeden nadat 20 jaar

#1 , 31 okt 2010 10:12

20j geleden ben ik op staande voet afgedankt geweest doordat ik voeding heb gestolen op mijn werk de politie kwam er toen bij !!
ze hebben toen een verslag gemaakt en nooit meer iets gehoord !! ik heb nooit meer in contact gekomen met de politie enkel die 1 keer
nu wil ik een cursus volgen voor bejaardenhulp ze vragen mij een goed gedrag en zeden ik dacht nooit meer aan mijn verleden maar toen
ik wilde binstap in politiekantoor kwam het verleden plots boven en durfde niet het papier opvragen !! ik ben beschaamd wat ik destijd heb gedaan
na al de jaren heb ik het gisteren mijn man voor de eerste keer verteld aan iemand hij vind dat ik toch moet verder kijken om dit te vewijderen !
maar mijn vraag is STAAT DIT NOG VERMELD NA 20J ?? ZOJA IS ER EEN KANS DAT IK HET KAN AANVRAGEN OM TE VERWIJDEREN ?? ZOJA HOE OF BIJ WIE MOET IK ZIJN ??
hopelijkKAN JE MIJ SPOEDIG ANTWOORD want die onzekerheid is ongelovelijk !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 31 okt 2010 10:16

20j geleden ben ik op staande voet afgedankt geweest doordat ik voeding heb gestolen op mijn werk de politie kwam er toen bij !!
ze hebben toen een verslag gemaakt en nooit meer iets gehoord !! ik heb nooit meer in contact gekomen met de politie enkel die 1 keer
nu wil ik een cursus volgen voor bejaardenhulp ze vragen mij een goed gedrag en zeden ik dacht nooit meer aan mijn verleden maar toen
ik wilde binstap in politiekantoor kwam het verleden plots boven en durfde niet het papier opvragen !! ik ben beschaamd wat ik destijd heb gedaan
na al de jaren heb ik het gisteren mijn man voor de eerste keer verteld aan iemand hij vind dat ik toch moet verder kijken om dit te vewijderen !
maar mijn vraag is STAAT DIT NOG VERMELD NA 20J ?? ZOJA IS ER EEN KANS DAT IK HET KAN AANVRAGEN OM TE VERWIJDEREN ?? ZOJA HOE OF BIJ WIE MOET IK ZIJN ??
hopelijkKAN JE MIJ SPOEDIG ANTWOORD want die onzekerheid is ongelovelijk !
Bij mijn weten zijn het enkel zaken waarvoor je veroordeeld bent die op je bewijs van goed gedrag en zeden komen te staan.
Dus als er geen rechtszaak van het bewuste feit geweest is, en je niet veroordeeld bent geweest, lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat er iets op jouw briefje zal staan.

kyky
Topic Starter

#3 , 31 okt 2010 10:21

bedankt dat ik zo snelle reactie verkrijg ik zal dinsdag met goede moed binnenstapen
ik hoop dat het zo is ! want tenslotte was ik toch op staande voet afgedankt !!
ik zal zeker het melden op forum hoe het verlopen is !

Reclame

float
Juridisch actief: Ja

#4 , 31 okt 2010 14:30

Het antwoord van Rebel klopt hoor

kyky
Topic Starter

#5 , 06 nov 2010 08:48

inderdaat ik ben geweest en er stond niets vermeld bedankt voor de info

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”