eind mei 2011 krijg ik een gerechtsdeurwaarder aan de deur voor het niet betaald hebben van een studententaks groot 380,17€ voor het jaat 2006-2007.
de kosten van de deurwaarder bedragen 122,02€ (wat al een tamelijk fors bedrag is)
ik probeer de deurwaarder te overtuigen dat bewuste taks eigenlijk voor de nieuwe eigenaar is (huis is verkocht in juni 2007) en dat ik onmiddellijk bewuste taks zal betalen aan de stad leuven en dat ik wel het bedrag zou terugvorderen van de eigenaar en of hij zijn kosten wil laten vallen, wat hij uiteraard niet wil.
nu bega ik de vergissing om die 122,02€ niet onmiddellijk te betalen, denkende dat hij me een herinnering zal sturen (verkeerd gedacht natuurlijk)
op 4 juli krijg ik dezelfde deurwaarder aan huis voor beslag goederen omdat ik zijn kosten niet betaald heb en een nieuwe rekening, dit keer van 185,90€ (zonder inningskosten)
nu bedraagt het het verschuldigd bedrag al 323,70€ aan deurwaarderskosten op een som van 380,17€(die al ruim een maand betaald is)
mijn vraag is of hij zomaar een dagvaardiging kan opstellen voor zijn niet betaalde onkosten.