Ik werd in Mei 2011 gedagvaard voor zaken die totaal uit de lucht gegrepen waren. Er was geen bemiddeling mogelijk met de eisers om in der minne bepaalde zaken te bespreken / uit te spreken. Middels werd door de eiseres een vordering ingediend alsook een agenda vastgelegd waarbij elke partij conclusies diende neer te leggen. Het was eind oktober mijn eerste beurt om te reageren op de valse aantijgingen, waarbij ik mijn conclusies tijdig heb ingediend. Alle elementen die de vordering inhouden werden weerlegd met de nodige stukken waaruit blijkt dat de tegenpartij ter kwader trouw handelt.
Nu had de tegenpartij om te antwoorden een week uitstel gevraagd en hadden wij dit ook toegestaan maar er is niet tijdig geantwoord door de eiseres.
Kan ik op de een of andere manier een vonnis afdwingen of moet ik verder afwachten? In de conclusie termijnen moet ik 3 maal antwoorden en de eiseres 2 maal waarbij ik als laatste de kans krijg te argumenteren...
Is er hier sprake van bewust vertragen of pestgedrag gezien de eiseres voor deze vordering procedure heeft ingespannen met als gevolg een bewarend beslag op mijn salaris...
Dank voor jullie antwoord in deze.