problemen advokaat 2008

Marlene
Topic Starter

problemen advokaat 2008

#1 , 19 okt 2012 11:53

In 2008 moest ik terug voorkomen voor mijn onderhoudsgeld van de kinderen , mijn ex wilde dit verminderen naar 50€ per kind.

Ik moest bij mijn advokaat allerlei papieren indienen zo ook van mijn hypôtheek.

Bleek mijn advokaat dit niet door gegeven te hebben aan de tegen partij.
Ik verloor de zaak en kreeg nog 50 € per kind.
De rechter melde mij ook dat mijn nieuwe echtgenoot maar voor de kinderen van mijn ex moest opdraaien en mijn advokaat stond er langs en keek er naar bij wijze van spreken.

Dan vroeg hij nog een vergoeding van bijna 1200 €, ik weigerde deze te betalen omdat hij niks voor mij gedaan had en mijn vorige onderhoudsgeld al volledig had opgeeist.

Bij mijn invorderen van het vorige onderhoudsgeld en de echtscheiding heeft hij de rekening zo hoog gemaakt dat al mijn onderhoudsgeld van 2 jaar dat hij invorderde aan hem toe kwam, was rond de 140 000 BF buiten de andere kosten die ik in de tussentijd al afgelost had.

Nu kreeg ik vandaag een deurwaarder dat ik moet voorkomen op de rechtbank om als nog te betalen en 440€ gerechtsonkosten en 176 euro deurwaarder onkosten.

Wat kan ik nu nog ondernemen want ik voel me dus echt opgelicht bij deze advokaat.
Nooit is er een papier gemaakt over kosten en erelonen, niks.
Ook heb ik hem meerdere keren in de hand dienen te betalen (in het zwart).

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marlene
Topic Starter

#2 , 22 okt 2012 10:44

niemand een idee wat ik kan doen ?

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”