kort geding met eenzijdig verzoekschrift

Producer
Topic Starter

kort geding met eenzijdig verzoekschrift

#1 , 25 dec 2012 13:19

In het kader van een nakende ambtelijke schrapping en het verlies van ziekteverzekering , wens ik een procedure met eenzijdig verzoekschrift op te starten bij de voorzitter van arbrb.

Volgens mij zijn 2 voorwaarden vervuld: hoogdringend en volstrekt noodzakelijk

1,- schrapping kan elk moment gebeuren met tal van ernstige ongemakken (zowel financieel als moreel) tot gevolg;
2,- ziekteverzekering moet voor einde van het jaar worden geregulariseerd, anders verlies rechten en nieuwe wachttijd van 6 maanden

Het grote probleem is om een advocaat te vinden die dit nog in orde wil brengen natuurlijk in deze periode.

Ik weet dat het de interpretatie van de rechter zelf is om de toegankelijkheid van het verzoek te toetsen, maar ik meen toch over enkele goede argumenten te beschikken. Wat denken jullie?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 dec 2012 00:32

In welke zin is een arbeidsrechtbank bevoegd bij een schrapping?.

Producer
Topic Starter

#3 , 26 dec 2012 12:48

schrapping zal er komen na een referentieadres bij het OCMW. Het OCMW geeft door wie mag geschrapt worden en dienst bevolking volgt dit blindelings. OCMW >> arbrb

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”