Hallo,
Men wagen is in oktober 2014 verbeurdverklaard door stommieteiten die ik een 4 tal jaar geleden begaan heb.
Men Advocaat vertelde toen dat ik moest wachten om een andere wagen te kopen tot wanneer ik men brief kreeg om men wagen in te leveren bij de politie. van zodra ik die brief kreeg zou ik normaal 2weken de tijd hebben deze wagen af te leveren met eventueel vraag tot uitstel tot ik andere wagen heb. Maar ineens vandaag staan er 2 mensen van de politie aan men deur die willen dat ik zo vlug mogelijk moet maken ik een andere wagen heb want in principe konden ze de wagen nu al mee genomen hebben. ze hebben me tijd gegeven om iemand te raadplegen ivm de wagen om hem eventueel zelf van het gerecht terug over te kopen en voor meer tijd te kunnen krijgen.
Wat moet ik nu doen? als ze ten laatste tegen woensdag men wagen komen halen dan zit ik echt in de problemen om naar men werk te geraken.
Hoe moet ik dit oplossen ?
Hoe zit dat in elkaar als ik men eigen wagen terug wil overkopen van het gerecht?
Normaal heb ik als eigenaar van de wagen toch de eerste keus hem terug over te kopen dacht ik maar weet niet hoe of wat.
moet ik hem eerst inleveren en daarna overkopen of kan er geregeld worden dat ik er blijf mee rijden en een factuur krijg.
Ik heb deze informatie nodig tegen maandagwant dan moest ik naar de politie terug bellen.
alvast bedankt,
phille2006