Wel we zijn zo ver !
Na al jullie commentaren nog eens te hebben gelezen, enkele goeie en enkele die denken dat ze goed commentaar geven.
Ten eerst was facebook gezever totaal niet van tel voor de rechter.
Ten tweede de beschuldigingen van slagen en verwondingen aan mijn ex, wel daar werd zelfs niet op gereageerd, simpelweg omdat ze het nooit kon bewijzen en ook omdat het gewoon niet waar is.
Advocaatje zonder haar op zijn kin, mist in zijn pleidooi op de rechtbank, en wil dan zijn tekst aanpassen, dat was dus mis.
Maar een kleine slag haalde ie toch, zo moet mijn ex in de plaats van 152€ onderhoudsgeld, ineens maar 50€ meer betalen, enkel omdat ze heel haar leven op anderen hun kosten geeft geleefd overal schulden geeft gemaakt en in collectieve schuldbemiddeling zit, ocharme toch.
Advocaten zijn geldwolven, onderling bespreken ze zaken, zonder dat de klant hiervan weet, de één pleit toch wel iets beter dan andere.
Maar het spreekwoord "pay to win" is hier duidelijk van toepassing.
Want als meneer de pro deo nog wat hoesting krijgt om in beroep te gaan , zal vader staat hem wel betalen.
Daarentegen een werkende mens, die moet maar dokken en dokken en nog eens dokken.
Waarschijnlijk zijn er serieuze advocaten twijfel ik geen minuut over, maar das 3% van alle advocaten die er rondlopen.
De verkeerde informatie die ik hier van een antwoord kreeg, vond ik ook echt niet kunnen, de deontologische code der europese advocaten zegt wel degelijk dat de advocaat de rechtbank NIET mag voorliegen.
Iets wat in mijn zaak meermaals is gebeurd, en voor alle duidelijkheid mijn woonplaats is nu Zuid-Afrika en ik loop school in Antartica, en fiets er elke dag Heen en terug.
Inderdaad vond de rechter dit hilarisch tot en met, misschien een geluk voor mij ?wie zal het zeggen.
en om af te sluiten, ik weet nog niet zeker of ik akkoord zal gaan met de uitspraak, ik heb voor mijn ex tienduizenden euro's betaald en kan dit bewijzen, tot zelfs haar eerste scheiding toe, juist ja ik hoor het al komen.
Hoe dom kan je zijn, wel ik geef toe het was dom en naief van me, maar ik zag haar graag, letterlijk en figuurlijk "liefde maakt blind".
Maar die tijd is voorbij.
We zullen zien, en hopelijk moet ze nog meer boeten om mij alleen op straat te laten staan met 4 kinderen, dit wel nu 14 jaar geleden.
Wat het gerecht en de werking ervan betreft, is simpel te beschrijven.
Elk bedrijf die op die manier werkt gaat over de kop na welgeteld 6 maanden.
Man man man man wat voeren die daar eigenlijk uit, totaal verspilde tijd en geld van de staat, toch voor mijn zaak.
Weliswaar weer een paar duizend euro armer, neen het was het echt niet waard door deze situatie te gaan.
Erg hoor arm en ondoordacht gerechtelijk apparaat.
nu tot daar misschien kom ik hier nog op weer binnen enkele weken.
hopelijk nooit meer.
Conclusie een slechte compromis is beter dan een gerechtelijke procedure !