Huurder betaald noch de huurschade noch de afrekening

Mathieuw
Topic Starter

Plaatsbeschrijving rechtsgeldig?

#1 , 01 okt 2015 10:53

Geachte,

Kan iemand mij met het volgende verder helpen aub. wij gaan namelijk onze huurwoning verlaten. En had enkele vragen hierover.

Bij ingang heeft de eigenaar een plaatsbeschrijving opgesteld maar deze kwam niet overeen met de staat van de woning. Hij heeft er van alles in stylo bij geschreven en ging mij een nieuw exemplaar ter ondertekening bezorgen. Maar dit is echter op de 3 jaar nooit gebeurd waardoor er enkel een document is van plaatsbeschrijving met van alles in stylo geschreven en geen handtekening nog van mij nog van de eigenaar. In het huurcontract staat wel vermeld dat er een plaatsbeschrijving is in bijlage. Is de plaatsbeschrijving rechtsgeldig zonder dat deze getekend is?

Tweede vraag indien deze rechtsgeldig is waar kan ik een lijst bekomen van wat ze mag en kan aanrekenen voor eventuele schade aan de woning? En waar kan ik vinden wat er al dan niet onder huurschade valt?

Met dank bij voorbaat voor de reactie.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 okt 2015 11:36

Indien geen handtekeningen is ze niet geldig. Dus er is geen ingaande PB.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”