Beste,
Dit is nu al een 8 maanden bezig.
Destijds werd mijn firma veroordeeld voor enkele openstaande saldo van een leverancier. Een administratieve fout van onze kant was de basis van het niet betalen van de facturen.
We gingen niet in beroep en gingen de ksoten gepaard met de rechtzaak betalen bovenop de gevraagde hoofdsom.
Na ontvangst van het vonnis mailen wij de betreffende deurwaarder met de vraag ons een correcte afrekening over te maken met de nodige betalingsinstructies(reknummer, dossiernummer etc)
Wij krijgen geen reactie op onze mail. We sturen de deurwaarder twee reminders per mail. Op deze mails wederom geen reactie.
Een maand later komt de deurwaarder langs om beslag te leggen omdat we niet betaalde en stijgen de kosten in dit dossier.
We hebben al meermaals aangehaald dat wij enkel de hoofdsom betalen en de kosten die gepaard gingen met het vonnis.
De andere kosten wezen wij af omdat wij van hen geen overzicht kregen + betalingsinstructies.
Ze legden blijkbaar liever beslag en maakten liever kosten bij in plaats van op onze mails te beantwoorden.
Wat kan ik doen? Wat zijn mijn mogelijkheden? Wat zijn mijn rechten?