uitnodiging verhoor inbreuken drugswetgeving

ikikik
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

uitnodiging verhoor inbreuken drugswetgeving

#1 , 26 feb 2016 16:18

Ik kreeg een brief uitnodiging Tot verhoor. Inbreuken op de drugswetgeving. Of ik voor xx/xx/xxx een afspraak wil maken. Gedaan intussen. Er staat geen ccategorie bij enkel 5 punten... niet verplicht worden uzelf te beschuldigen..na bekendmaking identiteit... recht om voor het eerste verhoor over de feiten een vertrouwelijk overleg met advocaat... op dit ogenblik niet van vrijheid benomen kan elk moment gaan... en me laten bijstaan door een raadsman ev.bijstand van advocaat geen aanleiding tot uitstel... hier al gelezen dat er bij de meeste 3 punten staan bij mij 5? Is dit normaal?

Dank u
dan de onderzoeksrechter die me kan aanhouden tijdens onderzoek.

Wat moet ik hiervan maken? Heb enkel eens iets gekocht dus veronderstel dat ze zijn gsm uitgelezen hebben en mujn nummer gevonden...
normaal staat er Een categorie bij zeiden ze me.. hier niet... hoe meer ik lees hoe meer ik flip eigenlijk... was enkel voor zelf gebruik... wat staat me te wachten? Wat doe ik best?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 feb 2016 16:38

Afgaande op de omschrijving zit u in Salduz 3 (verdacht van een feit waarvoor de maximale gevangenisstraf meer dan 1 jaar is). Beste strategie indien u daar inderdaad enkel kleine hoeveelheden voor eigen gebruik hebt gekocht is erheen gaan en dat gewoon erkennen + antwoorden op de vragen die u gesteld worden en waarop u kan antwoorden (hoeveel, wanneer, bij wie u kocht).

Vermoedelijk is de politie niet echt geïnteresseerd in u, men tracht de dealer te pakken te krijgen en eventueel met uw verklaringen andere dealers op te sporen. Moderne telecommunicatiemiddelen zijn niet uw vriend in dergelijke dossiers.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

ikikik
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 feb 2016 22:58

Dank u. Moderne technieken... is zijn schuld dat ik nu miserie heb. Had het maar niet moeten doen ook waar. gaat over stom weed... geen harddrugs. Blanco strafblad. Maar was idd wel van plan om gewoon eerlijk te zijn. Dank u

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”