Mijn dochter heeft een drietal jaar een woning gehuurd tegen een klein bedrag omdat het een zeer kleine woning was.
Vandaag de dag huurt zij de woning al zeker 2 maand niet meer en woont ze bij haar vriend.
De eigenaar van de woning is even nadat mijn dochter het huis niet meer huurde geplaatst in het rusthuis .
De laatste maanden dat mijn dochter erin woonde was er wel een dispuut tussen de eigenaar en haar , wegens iets dat mijn dochter zou stuk gemaakt hebben .
Dochter heeft eigenaar hier cash voor vergoed .
Maar nu nadat mijn dochter al even uit de woning is komt één van de kinderen ermee op de proppen dat dochter niets betaald zou hebben , het huis in slechte staat zou achtergelaten hebben enz .
één van de kinderen dreigt er ook mee mijn dochter voor domiciliefraude aan te klagen omdat er zeer weinig verbruik zou zijn geweest het laatste jaar .
Het klopt inderdaad dat dochter zeer vaak bij haar vriend was , eigenlijk meer bij haar vriend dan bij haar thuis .
Mijn vraag is kan men iemand nog aanklagen of straffen voor domiciliefraude nadat deze de huurwoning al enige tijd heeft verlaten ??
Bedankt