Uitvoering vonnis

ddavidvh
Topic Starter

Uitvoering vonnis

#1 , 04 mei 2016 14:04

Voor een lang verhaal kort te maken : ik heb tegen mijn vorige huisbaas een zaak gewonnen. Nu is er een deurwaarder die beslag gaat leggen op zijn inboedel.
Plots een brief van zijn (nieuwe) advocaat die zegt dat de berekening in het vonnis niet juist is en wil onderhandelen ......
Datum vonnis : 19/11/15
geen beroep aangetekend geweest.
Kan hij dit nu nog steeds (na meer dan 6 maand)?
Of is dit gewoon een poging om minder te moeten betalen ? Volgens mij is de berekening in het vonnis wel degelijk correct.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 04 mei 2016 14:07

Neen dan had hij beroep moeten aantekenen binnen de 30 dagen na betekening vonnis. Op welke datum is het vonnis betekend door de deurwaarder.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

ddavidvh
Topic Starter

#3 , 04 mei 2016 14:13

Weet ik niet, de deurwaarder heeft wel al poging tot beslaglegging gedaan. Nu plots brief van zijn (nieuwe) advocaat om te beweren dat berekening in het vonnis niet klopt, heeft dit ook aan de deurwaarder laten weten en heeft uitstel gevraagd bij deurwaarder, wat hij ook verkregen heeft.

Volgens mij wil hij gewoon proberen uit te stellen en minder betalen

Reclame

sloeberken

#4 , 04 mei 2016 16:33

Die vraag had hij eerder moeten bedenken, jij bent de opdrachtgever van de deurwaarder, hij moet uitvoeren wat in het vonnis staat.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

ddavidvh
Topic Starter

#5 , 04 mei 2016 17:00

ok bedankt voor de informatie

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”