Indien dit waar is, is dit wel een beetje hypocriet. De mensen bestraffen die er iets aan willen doen en de mensen belonen die hun mond houdenU kunt steeds een melding doen bij de Fiscus, maar uiteraard gaat u dan de 2800 moeten betalen.
Maar later we eerlijk zijn, u geeft hem niet aan om de belangen van de Belgische schatkist te verdedigen, maar om hem terug te pakken voor zijn slechte service.Indien dit waar is, is dit wel een beetje hypocriet. De mensen bestraffen die er iets aan willen doen en de mensen belonen die hun mond houdenU kunt steeds een melding doen bij de Fiscus, maar uiteraard gaat u dan de 2800 moeten betalen.
Het blijft strafbaar, en al zeker voor een advocaat. Dan spreken wij nog niet over het enorme prijsverschil.Maar later we eerlijk zijn, u geeft hem niet aan om de belangen van de Belgische schatkist te verdedigen, maar om hem terug te pakken voor zijn slechte service.Indien dit waar is, is dit wel een beetje hypocriet. De mensen bestraffen die er iets aan willen doen en de mensen belonen die hun mond houdenU kunt steeds een melding doen bij de Fiscus, maar uiteraard gaat u dan de 2800 moeten betalen.
Ik praat het zeker niet goed, maar er is ook een verschil tussen iemand aangeven omdat iedereen eerlijk belastingen moet betalen en iemand aangeven omdat hij niet content is van de service (en dan zelf geen correcte belastingen willen betalen).Advocaat is BTW plichten en verplicht om een factuur op te maken.
Dit is bij mij frauderen, en gaan we toch niet goedpraten op dit forum.
Nu zou ik me wel de vraag gesteld hebben, als ik er wel "goed" vanaf was gekomen. De kans dat ik er wat mee zou doen was dan wel kleiner. Ik vraag me eerlijk gezegd zelfs af of hij beseft hoe slecht hij wel was? Ik vermoed van niet want dan zou hij het risico toch niet nemen?Ik praat het zeker niet goed, maar er is ook een verschil tussen iemand aangeven omdat iedereen eerlijk belastingen moet betalen en iemand aangeven omdat hij niet content is van de service (en dan zelf geen correcte belastingen willen betalen).Advocaat is BTW plichten en verplicht om een factuur op te maken.
Dit is bij mij frauderen, en gaan we toch niet goedpraten op dit forum.