Retour geweigerd - Geadverteerde specificaties onjuist
Geplaatst: 25 sep 2020 23:27
Beste,
Paar weken geleden heb ik een elektrische step gekocht bij bol.com. Het gaat over een Xiaomi M365 Pro versie step (verkoper stepgigiant).
Maar na ontvangen heb ik al meteen een retour aangevraagd, maar wordt direct geweigerd wegens schade aan product.
De reden voor retour is omdat ik heb een namaak step gekregen.
Product ontvangen op: 28-08-2020
Retour geweigerd op: 28-08-2020
Reden van weigeren: (Stepgigant kan alleen artikelen terugnemen die binnen 30 dagen compleet en onbeschadigd zijn ontvangen. Het artikel voldeed niet aan één of meer van deze voorwaarden en wordt daarom naar je teruggestuurd.)
Bron: https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-m365-pr ... re_pdp_www
Telkens als ik contact opneem met bol.com zeggen ze altijd dat er nog steeds geen feedback gekregen van de verkoper en daarna krijg ik een antwoord van "We zullen het zo snel mogelijk afhandelen, na 2 dagen nemen we contact met u op". het is ondertussen al bijna een maand en nog steeds niet opgelost. Ik heb zelf contact opgenomen met de verkoper Stepgigant. Maar de verkoper zegt dat ik met bol moet regelen. Wat kan ik hier doen?
Paar weken geleden heb ik een elektrische step gekocht bij bol.com. Het gaat over een Xiaomi M365 Pro versie step (verkoper stepgigiant).
Maar na ontvangen heb ik al meteen een retour aangevraagd, maar wordt direct geweigerd wegens schade aan product.
De reden voor retour is omdat ik heb een namaak step gekregen.
Product ontvangen op: 28-08-2020
Retour geweigerd op: 28-08-2020
Reden van weigeren: (Stepgigant kan alleen artikelen terugnemen die binnen 30 dagen compleet en onbeschadigd zijn ontvangen. Het artikel voldeed niet aan één of meer van deze voorwaarden en wordt daarom naar je teruggestuurd.)
Bron: https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-m365-pr ... re_pdp_www
Telkens als ik contact opneem met bol.com zeggen ze altijd dat er nog steeds geen feedback gekregen van de verkoper en daarna krijg ik een antwoord van "We zullen het zo snel mogelijk afhandelen, na 2 dagen nemen we contact met u op". het is ondertussen al bijna een maand en nog steeds niet opgelost. Ik heb zelf contact opgenomen met de verkoper Stepgigant. Maar de verkoper zegt dat ik met bol moet regelen. Wat kan ik hier doen?