plichten naakte eigenaar

ano81
Topic Starter

plichten naakte eigenaar

#1 , 26 jun 2012 09:01

vorig jaar stierf mijn schoonvader, aangezien mijn man vermoedens had dat er schulden waren en het huis in zeer slechte staat verkeerde stapte hij naar de notaris voor meer inlichtingen voor hij de erfenis aanvaardde. de notaris heeft de zaak bekeken en zei dat er geen enkel risico was en dat hij de erfenis mocht aanvaarden. als er problemen waren werd het huis verkocht zo deelde de notaris ons mee.
Nu een jaar later wil mijn schoonma afbraakwerken laten uitvoeren,(na vele klachten van de buren die het al jaren kotsbeu zijn)
Na een toevalligheid komen wij te weten dat mijn man voor 1/2 naakte eigenaar is en deze kosten zou moeten dragen. Wij hebben hierover bij de notaris geen enkel woord van uitleg gekregen indertijd. Wij willen deze kosten niet dragen aangezien deze werken al veel langer nodig waren en eigenlijk voort vloeien uit het feit dat mijn schoonouders de woning nooit hebben onderhouden.
Bestaat er desondanks een manier om aan dit alles nog onderuit te graken? Want dit gaat nog maar een begin zijn van alles vrezen we.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding