erfenis in het buitenland

eerlijk
Topic Starter

erfenis in het buitenland

#1 , 07 sep 2012 14:02

Mijn moeder heeft 34jaar in Amerika gewoond nadat ze hertrouwde met een aAmerikaan. Twee en een half jaar geleden stierven ze allebei en lieten we alles over aan mijn broer en ik. Er is een testament gemaakt door een advokaat meldende dat mijn broer de verdeling van het huis, bankrekeningen,auto, en levensverzekering ging regelen omdat hij ook in Amerika woont. 8 maanden deleden was er nog niets verdeeld en hij melde dat het huis nog niet verkocht was (iets dat mogelijk is) maar dat de bankrekeningen en de levensverzekering nog niet vrijgemaakt waren. Toen ik hem een kopie van alle correspondentie vroeg , liet hij niets meer van hem horen en beantwoord hij zijn telefoon niet meer. Wat kan ik doen ? Een advokaat in Amerika nemen is onbegonnen werk omdat ik in Belgie zit(dat heb ik al geprobeerd).

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding