Beste,
Woensdag 6 februari werden mijn broer en ik alsook de bewindvoerster uitgenodigd door de notaris om de aanvraag voor openbare verkoop van het ouderlijk huis te gaan onderteken.
Moeder staat onder bewindvoering sinds het overlijden van vader en is woonachtig in een rusthuis, het ouderlijk huis staat nu zo'n 3,5 jaar leeg en de bewindvoerster wil het huis verkopen, min broer en ik zijn akkoord gegaan daar geen van beiden het ouderlijk wenst in te kopen en moeder niet meer terug naar het ouderlijk huis terug zal kunnen komen door haar ziekte van Alzheimer...
Mijn broer en ik hebben dus beiden verklaard akkoord te gaan met de openbare verkoop maar de bewindvoerster was niet aanwezig... Normaal moet zij toch in naam van moeder tekenen of is dit niet nodig?
Mijn broer en ik hebben dus beiden een document door ons beiden ondertekend maar dus niet het akkoord van de bewindvoerster die in naam van moeder handelt... is deze verklaring dan geldig of wat moet er verder gebeuren? Ik heb geen goed gevoel met dit document daar moeders handtekening er niet opstaat of dit van de bewindvoerster...
De bewindvoerster moet nu volgens de notaris naar de rechter stappen om deze aanvraag tot openbare verkoop geldig te maken, zal dit dan geen problemen met zich meebrengen?
Groetjes,
Marthe14