probleem: De (MOEDER) heeft geen gezag over de kinderen vanwege (niet officieel) gescheiden te zijn. 3 van de 5 woonden bij het overlijden nog in het huis en 2 daarvan na een jaar nog steeds. Deze 2 weigeren dus ook absoluut een verkoop omdat zij nu geen andere woonst kunnen veroorloven in hun woorden. 1 ervan is al jaren werkloos en de andere doet het 8ste jaar school nog. De halfzus tja, die doet moeilijk om moeilijk te doen want zei moet alles krijgen volgens haar terwijl ik haar pas leerde kennen bij het overlijden.
Momenteel doet het gerucht via de notaris dat degene die tegenwerken en nog wonen in het huis, er niet kunnen uitgezet worden vanwege geen financiële middelen te hebben.
Deze zijn de meest vieste mensen die je maar kunt indenken en maken er een zooitje van.
vraag: Hoe kan mijn vrouw zonder nog meer bedreigd te worden van de halfzus en 2 inwonende nog aan haar deel te komen?
heeft hier iemand ervaring mee? Kunnen er kosten zoals gas en water bv bij niet betalen doorgerekend worden?
( ik ben in een soap beland