Hallo mijn broer is overleden en heeft niets geen roerende of onroerende goederen alleen 1/10 de in erfenis ouder , moeder leeft nog vader al enkele jaren overleden wij zijn met vijven zodus zou hij 1/10 erven iets van een 10a12000 euro .Daar hij vele schulden heeft , dat wij weten ongeveer 30000 euro hebben we de erfenis verworpen onder voorwaarden van boedelbeschrijving.Mijn vraag is nu , dat is allemaal in het staatsblad verschenen (3 maanden) dat de schuldeisers zich konden melden . Er hebben er zich enkele gemeld met een bedrag van ongeveer 4000 euro , nu een jaar later zijn we terug naar de notaris geweest kunnen er nog schuldeisers hun schulden opeisen . Volgens notaris wel dan vraag ik mij af waarom dat dit in het staatsblad moet verschijnen dan kon zij van in het begin toch gezegd hebben het bedrag van u broer van 1/10 gaat integraal naar de schuldeisers .Normaal gezien ging alles op een klein half jaar afgehandeld zijn na veel aandringen en een dik jaar later komt er schot in de zaak , maar beweert dat er nog schuldeisers kunnen afkomen is er iets misgelopen bij de notaris ???.
mvg Kokie