Schuld zuster, ik krijg ook niets.

Jwalker
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Schuld zuster, ik krijg ook niets.

#1 , 30 mar 2016 17:42

Heb een probleempje dat ik eigenlijk niet goed kan vatten.
Bij het overlijden van mijn vader was er een kleine som geld over 6000€ ongeveer.
Mijn vader had toen nog enkele rekeningen openstaan die niet via zijn rekening betaald konden betaald worden.
Mijn zus heeft nooit gezegd dat ze schuld had en ontkende alles, tot zelf zal de belasting van dit jaar nog zijn die ik moet betalen.
Omdat we haar geloofden hebben wij deze rekeningen betaald omdat we zelf niet in de problemen wilden komen, en geen rappels wilden krijgen.
Buiten dat ik geld te goed heb van haar heeft bv Belfuis wel gezorgt dat ik mijn deel van het geld kreeg en haar deel geblokeerd werd.
Natuurlijk niet genoeg voor de totaal som van het geld dat ik betaald heb maar het was al iets.
Nu bij fortis en dit is een kleine som 450€ voor elk van ons doen ze dat niet en moet ik vragen aan haar om naar de bank te gaan en de toelating te geven dat ik mijn deel krijg, toch echt iets dat je niet verstaat he dus degene met schuld moet toelating geven dat de persoon die geen schuld heeft zijn geld krijgt.
Vermits ik niet meer , sorry vermits zij niet meer tegen mij wil spreken versta wie het verstaan wil krijg ik mijn deel niet, niet normaal he zeker omdat het geld ik heb opgedaan voor mijn vader was en eigenlijk van zijn eigen geld moest betaald worden maar er kunnen maar bepaalde betalingen via die rekening gedaan worden.
Iemand die een andere oplossing weet want dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de wet zoiets voorschrijft?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding