Spanje

nixtouche
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Spanje

#1 , 10 apr 2016 10:15

Beste,
Mijn moeder stierf 6 jaar geleden en liet een huis achter in Spanje, onverdeeld tussen mijn broer en mij. Aangegeven in Belgie en erfenisrechten betaald op 300 000 Euro. Mijn broer heeft zoveel schulden dat de Spaanse notaris wacht om het op onze naam te zetten tot wij een koper gevonden hebben. Op naam zetten en verkoop zou op hetzelfde moment gebeuren zodanig dat de schuldeisers er geen beslag kunnen op leggen.
Al 6 jaar onderhoud ik het huis, heb foto s van vroeger en van nu, al veel geld ingestoken en mijn broer betaald niets ( gokverslaafd ). Communicatie is niet mogelijk. Zijn antwoord is steeds: si je coule tu coules avec.
Al 18 jaar betaald hij geen kindergeld en nu gaat mijn ex-schoonzus een advocaat nemen om het huis in beslag te nemen en het openbaar te verkopen. Ben niet gecontacteerd geweest door advocaat. Wat zijn de mogelijke oplossingen om een openbare verkoop te vermijden ?
Hopelijk kan iemand mij antwoorden. Alvast bedankt,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 10 apr 2016 17:19

Zorgen dat uw broer zijn schulden, en zeker de achterstallige onderhoudsgelden , betaalt.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”