Goeiedag,
We hebben een successie geweigerd maar moeten huurhuis wel leeg en proper achterlaten blijkbaar, hoe lang moeten we de inboedel dan in bewaring houden?
Willen vermijden dat dit alsnog lijkt op "aanvaarding".
Groeten,
EPTA
Geen probleem en geen excuses nodig. Dit forum lijdt de laatste maanden ook onder verschillende technische problemen, dus ik dacht dat er misschien ook iets met uw vorig topic aan de hand kon zijn. Maar ja, een bijkomende vraag kon dus ook perfect daar geplaatst worden.Dag Corwynn, excuses voor dit bericht, wist niet dat een sub-vraag ook kon.
Ik ga ervan uit dat de notaris hierover het beste op de hoogte is gezien zijn/haar opleiding in deze materie. Desondanks vind ik het toch raar gezien uw formele verwerping. Heeft de notaris u/jullie echt opgedragen om de huurwoning van de overledene leeg te halen en op te kuisen?Ondertussen contact gehad met een notaris, die zei ons dat. Er zijn echter na ons geen erfgenamen meer.
Dat had ik me ook al afgevraagd, Franciscus. Maar ik ben in mijn (beperkt) zoeken nergens tegengekomen dat dit een invloed zou kunnen hebben.Wie heeft de begrafenis betaald of geregeld?