mijn vader is onlangs overleden.
nu hoor ik via via dat mijn moeder (de weduwe) van verschillende instanties geldsommetjes heeft gehad door het overlijden van mijn vader.
dat had ze ons dus niet verteld, nu vroeg ik daarachter en ze zei dat er heel veel (nl 4000 euro) naar de belastingen zou zijn gegaan en de rest allemaal aan schulden en er nog schulden zijn.
ok hier komt het dus he, ik weet exact hoeveel schulden ze had en ik geloof haar totaal niet.
ik weet dat ze al dat geld opgemaakt heeft aan frulletjes en uit eten gaan enzo, zelfs haar rekeningen betaalt ze niet.
ik voel me zo in zak gezet, zij gaat mooi weer vieren met de minderjarige kinderen die nog thuis wonen en wij die zoveel moeite gegaan hebben op het einde van mijn vader zijn leven en hem alles gegeven hebben dat hij nog graag wou hebben blijven in de kou staan, dat zou ons vader niet gewild hebben maar er was geen testament, een huis is er niet.
de inboedel heeft ze op een kamping gezet want er kwam iemand alles thuis tellen zei ze.(voorbedachte rade maar toen viel mijne frank niet)
een paar maand geleden vroeg ze nog naar mijn exacte adres want ze zei dat ze iets moest invullen over papa, en ik zie haar ook in staat om in mijn naam papieren te tekenen.
zij zegt dat ik op niks recht heb, nu niet en nooit niet want er is niks.
ik ken mijn moeder en als het over geld gaat is het een wolvin, dan gaat ze over lijken.
wat kan ik doen, ik weet ook niet vanwaar zij allemaal iets krijgt en een notaris kan ik niet betalen om dat allemaal uit te zoeken.
als zij idd iets heeft getekend in mijn naam hoe kom ik daar achter? ik weet niet welke papieren dat ze invulde.
in de toekomst als ze nog eens financiele hulp nodig heeft blijft mijn zak ook toe zenne.