Ouderlijk huis staat te koop

ganapathi tantra

Re: Ouderlijk huis staat te koop

#16 , 07 feb 2012 21:21

Beste Capricorn,

Als zoon van een drinkende vader en ook de pech te hebben gehad dat de vader van mijn eerste vrouw dronk kunt u mij betreffende dat niet zoveel bijbrengen.
Doe daar boven op een persoonlijke tragedie met zus en ander direct familielid ingevolge verkeersalcoholisme. Nu ik ga u niet de les spellen en proberen te overtroeven met een graad van zwaarte . Maar op mijn leeftijd heb ik geleerd om een klare kijk te hebben op de zaken en die klare kijk is gewoon de realiteit. U mag denken en wensen wat u wil maar
een rechter zal niet zo makkelijk toegeven om het zelfbeschikkingsrecht van iemand zomaar aan banden te leggen. Dat heb ik zelf geprobeerd en ook mijn ex vrouw verre van voor ik kennis had met haar..

Mijn inziens kan u voorlopig alleen maar toekijken vanop de zijlijn.
Anderzijds en dat is dan een vorm van kritiek: waarom denken kinderen dat ze RECHT HEBBEN op een erfenis. Je hebt op niks recht en kan dus geen belang veilig stellen maar je kan ook niet onterft worden. Maw als er veel overblijft hebt u sjans en zoniet dan bent u gewoon gejost en daar kan u niks tegen doen. Maar als er kosten zijn dan kan u als ik mij niet vergis ook uw erfenis verwerpen. Hoe dat juist zit weten anderen hier veel beter.
Maar een ouder onder voogdij plaatsen ? Moet ge al vree straf uit de hoek komen of moet het al heel heel heel erg zijn.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”