wangedrag politie

roharro
Juridisch actief: Ja

Re: wangedrag politie

#16 , 25 dec 2018 18:31

Kan ik dan niet naar de politie of parket ? maar moet ik zelf naar de rechtbank en zo ja naar welke is het dan correctionele (oplichtingdiefstal enz.)dacht echt wel dat politie en parket hiervoor bevoegd waren .
Neen dus. Erfeniskwesties zijn voor de burgerlijke rechtbank (eerste aanleg).
Daar houdt de politie zich niet mee bezig.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
t'slachtoffer
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 dec 2018 19:33

nee 1 huwelijk waarin de grootouders hun kleinkinderen eigenaar maken van hun gronden en de ouder die huwt met hun kind vruchtgebruik krijgt. van de hoofdwoonst Dit doet men om familie vermogens te beschermen
Mocht er dan een echtscheiding komen kan het familie vermogen niet verloren gaan .Wordt nochtans veel gedaan ; De overige eigendommen worden dan in een vennootschap gebracht . Dat alles wordt netjes geschreven in een notariële akte . De familie van mijn vader was veel welvarender dan die van mijn moeder. Werd veel gedaan in die tijd . Dat kan allemaal wel

roharro

#18 , 25 dec 2018 19:51

Ik begrijp er nu nog minder van.
Hoe zijn die kleinkinderen dan eigenaar geworden van die gronden?
Dat kan enkel door schenking of erfenis....
Wat werd er dan nog in de vennootschap gestopt aan onroerende goederen indien de gronden al eigendom waren van de kleinkinderen?
Niet te volgen uw verhaal....

Vruchtgebruik voor de LLE is minstens op de helft van alle bezittingen, niet maar op 1 woning.
Enz.enz.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”