Ex-vriendin wijzigt onze geplande reis zonder wederzijds toestemming.

yordi
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Ex-vriendin wijzigt onze geplande reis zonder wederzijds toestemming.

#1 , 14 mei 2020 11:37

Mijn ex-vriendin en ik hadden een reis gepland begin Juli naar Spanje en ik had hun gevraagd om de reis niet te verplaatsen naar volgend jaar en af te wachten op de nieuwe maatregelen van Spanje. Maar na dat ik het uitgemaakt had heeft de familie de reis toch verplaats naar volgend jaar zonder enige toestemming aan mij te vragen. De reis was origineel betaald door de ouders maar ik heb dat bedrag volledig terug betaald, en de reis staat zowel op mijn vriendin haar naam als de mijne, de naam van de ouders komt nergens in voor.

Kan dit zomaar en kan ik hier iets aan doen of sta ik machteloos?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 14 mei 2020 12:46

contact opnemen met het reisbureau (indien van toepassing) of de ex familie aangetekend in gebreke stellen

cesto

#3 , 14 mei 2020 15:45

Sorry, maar ik begrijp niet goed. Waarom heb jij de reis terugbetaald aan de ouders als jij wist dat de reis sowieso niet zou doorgaan? Was het oospronkelijk een cadeau van hen dat je niet meer wilde of was het toch de bedoeling dat jij jouw helft van het bedrag zou betalen? Zijn jullie uit elkaar gegaan vóór on ná de invoering van het reisverbod?

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”