ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Zit u al in een vereffening-verdeling bij de notaris? In dat geval is het geen probleem; een vereffening-verdeling kan jaaaarrrrenn gerokken worden. (10-20-60 jaar....)
maar de feiten zijn soms anders: iemand kan misschien het geld van de rekening halen en het voor eeuwig en altijd laten verdwijnen?
met deze gegevens is het me niet duidelijk in welke procedure u zit. en welk huwelijksvermogensstelsel hadden zij? is er een huwelijkscontract? wanneer zijn zij gehuwd? was er een testament? is er iemand die de rekening op dit moment beheert? heeft u al een boedelbeschrijving laten opmaken (dat brengt dikwijls veel boven)?
Vader is in 2007 overleden. Stiefmoeder tracht gelden die niet van haar zijn naar zich toe te trekken door ze als "gemeenschappelijk" te laten beschouwen. Bankonderzoek werdt reeds aangevraagd om de oorsprong van deze gelden te laten onderzoeken. (Gelden zijn het veelvoud van wat tijdens het huwelijk aan inkomsten zijn binnengekomen) Nu is mijn vraag: Hoelang kunnen we deze "verdeling" rekken en tegenhouden zodoende de afkoopsom sterk gedaald is op het einde van de rit. (stiemoeder is nu 61j, oudste zoon is er 45)