Boedelnotaris doet zijn werk niet !!

tomasso
Topic Starter

Boedelnotaris doet zijn werk niet !!

#1 , 17 jan 2011 20:46

Reeds 9 jaar ben ik verwikkeld in een erfenis met gerechterlijke vereffening-verdeling. De laatste samenkomst was het proces-verbaal van het verderzetten van werkzaamheden. Alle eigendommen zijn verkocht vóór het een gerechterlijk dossier werd, rest nog een eindafrekening te maken door de boedelnotaris. Deze doet zijn werk niet, diverse brieven van avokaten blijven onbeantwoord, reeds 16 maand is niets gebeurd. Waarschijnlijk omdat er geen eigendommen meer verkocht moeten worden (en dus GEEN geld meer kan verdiend worden). Als ik een klacht neerleg zal hij zich volledig tegen mij keren. Een andere boedelnotaris zal geen oplossing zijn vrees ik wegens hierboven vernoemde gegevens. Wat kan ik ondernemen ?

Dank

Tomasso

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
3399AAaa

#2 , 22 jan 2011 17:49

Uw redenering over 'geld verdienen' is jammer genoeg dikwijls waarheid.
Bent u zeker dat uw advocaat hem heeft aangeschreven?
Zo ja, ok.
Sommige balies hebben termijnen ingevoerd waarbinnen notarissen vereffening-verdeling moeten doen, echter niet alle balies.
U kan hem nog eens aangetekend aanschrijven en bij gebreke aan reactie nogmaals schriftelijk in gebreke stellen.
Helpt ook dat niet: uw advocaat verzoeken zich tot de rechtbank te richten.
Plus est en vous

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”