Wie kan me met raad voorzien.Vind dit nogal een gevoelig onderwerp maar loop er al jaren mee rond en nu wil ik het toch graag weten.Ik ben een kind uit een huwelijk waar de vader is overleden toen ik nog niet geboren was, Toen ik in mijn midden 20 was heb er een kleine erfenis van gekregen via mijn grootmoeder die overleed.In die tijd leefde ik nog steeds bij mijn moeder en mijn stiefvader en zij hebben ook nog een kind dus mijn stiefzus .Na al een twintig jaar uit huis te zijn begin ik argwaan te krijgen want het ouderlijk huis is verkocht geweest en m'n ouders hebben nog een ander huis dat opgeknapt word, maar nu komt het.M'n stiefzus heeft een N.V. en alle facturen van de verbouwing zijn gefactureerd op de NV.Misschien om enkel de BTW terug te krijgen (ik weet het niet) Ik denk dat alles overgesluisd word naar de NV.Ik weet dat ik maar een 25 procent van een erfenis krijg want ik heb m'n ander deel al gekregen. Maar wil enkel waar ik recht op heb.Ze hebben het op het langs leven opgemaakt Hier zit ik echt mee verveeld en weet niet welke stappen ik kan ondernemen als het al dan niet kan.
Wie zou me hier raad kunnen geven.
Vriendelijke groeten
Een eerlijk mens.