erf deel word niet gegeven

said
Topic Starter

erf deel word niet gegeven

#1 , 24 jun 2013 13:59

zit met een groot probleem
zal dit even kort uitleggen .mijn moeder overlijd en we zijn met drie kinderen papieren gaan naar de notaris
daar mijn zus alles ging regelen heeft ze ook al de papieren gekregen.heb juist op laatste voor de 4 maand om waren een papier moeten onder tekenen.nu zijn er nog obligaties en aandelen die ze nu gaan verkopen volgens de notaris en dan gaan ze dat op rekening van mijn zus storten
daar ik in verleden veel problemen heb gehad met mijn ex en ik al eens loonsbeslag heb gehad voor mijn ex kwam mijn zus met het idee zet dat op mijn naam en als dat deel van de bank op de rekening komt dan zal ik u dat geven.ik heb daar mee akkoord gegaan nu die gelden van de bank zijn verdeeld en betaald alleen staat mijn deel nu bij mijn zus op de rekening daar heeft ze speciaal een nieuwe nummer voor geopend bij kbc.
nu ik haar geld vraag van mijn deel reageerd ze niet meer of ze wil het niet meer geven
kan ik hier iets aan doen zodat het deel waar ik recht op heb toch naar mij komt ook al staat dat op haar rekening nummer?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding