Ik heb het probleem hier al eens aangekaart.
Nog even vlug schrijven.
Ik heb groot vermoeden dat mijn stiefvader mijn moeder besteelt .
Hij regelt al haar bankzaken en mijn moeder weet zelfs nog niet wat op haar bankrekening staat .
Hij weigerd zelfs vaak medische hulp voor mijn moeder zoals naar een dokter gaan .
Verder is mijn moeder haar zuster gestorven , mijn moeder was dus erfgenaam. Mijn stiefvader heeft stiekem alles geregeld met de bank.
Ik ben dit grondig beu , want mijn moeder haar verstand is ook nietmeer wat geweest is. Ze weet niet hoeveel geld er nu eigenlijk op haar rekening staat.
Kortom , het vermoeden is groot daar mijn stiefvader al eens is veroordeeld geweest voor ook gesjoemel met een erfenis langs famalie van zijn kant.
Nu weet ik dat een aanstelling van een voorlopig bewindvoerder dit probleem kan aanpakken.
Maar ik denk dat mijn moeder hier niet van wil weten , ze heeft bang dat mijn stiefvader haar aan de deur zet ( want ze woont in zijn eigendom ).
Daarom mijn vraag.
Moet zowel mijn stiefvader als mijn moeder akkooord gaan met de aanstelling van een voorlopig bewindvoerder ?
Indien dit zo is , dan denk ik dat ik bot vang , en gewoonweg moet toekijken hoe mijn stiefvader haar gelden op doet .