1 kind steeds benadelen

19781981
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

1 kind steeds benadelen

#1 , 17 jun 2016 13:57

Beste, ik zit al jaren met iets te worstelen en weet niet wat hiertegen te doen.
Wij zijn thuis met 2kinderen en mijn ouders benadelen mij al jaren, zowel met aandacht als met geld en dit wordt steeds erger.Enkele voorbeelden: Ik moest kinderopvang voor mijn twee kids zoeken, mijn broer zijn kids werden gratis door mijn moeder opgevangen. Mijn broer woont al jaren met zijn kinderen bij mijn ouders in, volledig gratis. Zij nemen de kids van mijn broer mee op vakantie, de mijne mogen niet mee en ze weigeren in de vakanties om op mijn kids te passen, ik moet maar opvang zoeken. Nu geven ze mijn broer ook regelmatig grote sommen geld.
Kan ik hier iets mee doen of moet ik hopeloos blijven toekijken, hoe mijn broer al het geld er mee doorjaagt, tot er straks niets meer is. Ik zie het niet zitten om straks mee te betalen voor verzorging voor mijn ouders, terwijl ik steeds aan de kant geschoven ben. Kunnen ze mij onterven doordat ze nu alles stiekem aan mijn broer schenken?
Alvast bedankt

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding