wangedrag politie

t'slachtoffer
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

wangedrag politie

#1 , 23 dec 2018 23:03

heeft er hier iemand een voorbeeld van een klacht die je schriftelijk neerlegt bij het parket tegen de politie

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

BloodNight

#3 , 24 dec 2018 20:31

Beste

Kan u wat meer informatie geven. Met de huidige info is het onmogelijk duidelijke antwoorden te geven. Het parket is niet voor alles bevoegd, enkel voor strafbare feiten. Als het over gedrag gaat hangt het er bv van af of het lokaal of federaal is.

Reclame

t'slachtoffer
Topic Starter

#4 , 25 dec 2018 10:49

het is het volgende .er staat een verklaring in de server over mijn id kaart die ik zou verloren hebben enkel dat is niet van mij . ( Ik heb dat nooit verklaard erger nog mijn verklaring weigeren ze gewoon te noteren) . Daarbij was ik voor 50 percent mede eigenaar van een woonst ( opgenomen in een notariële akte ) die woonst blijkt verdwenen te zijn ook deze pv weigert men te noteren ze sturen me gewoon wandelen ; Dit zijn ehte kafkiaanse toestanden in Antwerpen

mava105

#5 , 25 dec 2018 12:26

. Daarbij was ik voor 50 percent mede eigenaar van een woonst ( opgenomen in een notariële akte ) die woonst blijkt verdwenen te zijn ook deze pv weigert men te noteren ze sturen me gewoon wandelen ;
Een huis verdwijnt niet zomaar van de aardbodem. Zelfs als het vernietigd is door een ramp, blijft er nog steeds een hoop puin over.
Dus niet verwonderlijk dat politie u niet geloofd en u wandelen stuurt.

roharro

#6 , 25 dec 2018 12:27

"Daarbij was ik voor 50 percent mede eigenaar van een woonst ( opgenomen in een notariële akte ) die woonst blijkt verdwenen te zijn"

Hocus pocus.....een illusionist aan het werk?
In deze periode van het jaar gebeuren er al eens mirakels.
Meestal door te diep in het glas te kijken.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Issued

#7 , 25 dec 2018 14:55

"er staat een verklaring in de server van mijn is kaart"?

En ook dat is onmogelijk...

t'slachtoffer
Topic Starter

#8 , 25 dec 2018 17:05

de andere mede eigenaar heeft het verkocht zonder rekening te houden met de notariële akte ; Lachen is gemakkelijk maar zoiets gebeurd dus echt hoor . Ikben bestolen an mijn recht op nalatenschap door mijn eigen zus en jullie gaan dus ook me al uit lachen .
Ik hoop dat het aan jullie overkomt en dat men dan ook lacht

t'slachtoffer
Topic Starter

#9 , 25 dec 2018 17:11

erfenissen kunnen eigendommen bevatten waar beide kinderen elk 50 percent van bezitten . Als 1 kind 1an die eigendommen nel doorverkoopt aan een opkoper zit je daar mooi mee. Zo heeft mijn zus een klein opbrengstwoning weggedaan en ik sta hier overal uitgelachen te worden . Jullie zijn studenten zeker zonder echte levenservaring neem ik aan .Voor wat dient zo'n site als je toch maar de idioten wilt uithangen. Ernstige reactie zijn nog steeds welkom

denlowie

#10 , 25 dec 2018 17:14

de andere mede eigenaar heeft het verkocht zonder rekening te houden met de notariële akte ; Lachen is gemakkelijk maar zoiets gebeurd dus echt hoor . Ikben bestolen an mijn recht op nalatenschap door mijn eigen zus en jullie gaan dus ook me al uit lachen .
Ik hoop dat het aan jullie overkomt en dat men dan ook lacht

Vertel eens gewoon wat er gebeurt is !

Dan gaat men hier niet met je lachen.

Je vertelt hier maar één zin, niemand hier weet waar het over gaat.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105

#11 , 25 dec 2018 17:20

Je kan altijd nog via de rechtbank het geld van uw zus opeisen

roharro

#12 , 25 dec 2018 17:22

Indien U werkelijk mede-eigenaar bent dan kan de eigendom niet worden verkocht zonder uw akkoord. Geen enkele notaris zal de akte verlijden.
Indien toch verkocht dan was u geen eigenaar.

U vertelt wel meer tegenstrijdigheden. U spreekt van een erfenis waardoor u 50 percent eigenaar zou zijn geworden. Maar tegelijk ook over een notariële akte waar uw naam in staat.
Dat kan dus niet: als u de eigendom via erfenis hebt verkregen (samen met uw zus) dan staat jullie naam in geen enkele notariële akte.

Kijk dus eerst uw zaken na en stel vervolgens de vraag opnieuw. Enkel op die manier kan u een zinvol antwoord verwachten.

NB: Ik ben geen studentje. Wel student geweest.
Eentje van de kliek van '68.
Vandaar nog enkele anarchistische restanten...

t'slachtoffer
Topic Starter

#13 , 25 dec 2018 18:11

de erfenis werd geregeld bij het schrijven van de aankoop

hiermee wil ik zeggen dat bij het trouwen van mijn ouders reeds werd vastgesteld dat mijn moeder vruchtgebruik ging krijgen op 1 woonst ;
De andere werden toegekend aan de eigenaars zijnde de kinderen . Wel degelijk vermeld in de akte. Zelf het ouderlijk huis werd zodanig omschreven aangezien het gebouwd werd op grond van mijn grootouders .En in dit ingewikkeld kluwen is een kleine opbrengstwoning toch verkocht geraakt aan een opkoper dus er is een notaris die toch verkoopt zonder akkoord van iedere eigenaar .

t'slachtoffer
Topic Starter

#14 , 25 dec 2018 18:13

Kan ik dan niet naar de politie of parket ? maar moet ik zelf naar de rechtbank en zo ja naar welke is het dan correctionele (oplichtingdiefstal enz.)dacht echt wel dat politie en parket hiervoor bevoegd waren .

roharro

#15 , 25 dec 2018 18:28

de erfenis werd geregeld bij het schrijven van de aankoop

hiermee wil ik zeggen dat bij het trouwen van mijn ouders reeds werd vastgesteld dat mijn moeder vruchtgebruik ging krijgen op 1 woonst ;
De andere werden toegekend aan de eigenaars zijnde de kinderen . Wel degelijk vermeld in de akte. Zelf het ouderlijk huis werd zodanig omschreven aangezien het gebouwd werd op grond van mijn grootouders .En in dit ingewikkeld kluwen is een kleine opbrengstwoning toch verkocht geraakt aan een opkoper dus er is een notaris die toch verkoopt zonder akkoord van iedere eigenaar .
Dat kan dus niet.
Het echte verhaal zal anders zijn dan wat u denkt dat het is.
De uitleg is te onwezenlijk om er iets van te begrijpen.
(Mijn buikgevoel vertelt me dat het hier gaat over een tweede of derde huwelijk?)

Misschien kan een ander forumlid er wel iets uit distilleren...
Laatst gewijzigd door roharro op 25 dec 2018 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”