Erfenis / slapende rekening

Patsyben
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Erfenis / slapende rekening

#1 , 24 jan 2019 11:23

Mijn dochter haar overleden vader had haar een huis nagelaten. Ik heb dat verkocht omdat het in slechte staat was. Het is verkocht in 2006 en een notaris en rechter beheerde dat. Maar die notaris haar opvolger zei dat alle documenten in een magazijn staan. Ze is vandaag 18 en ik weet niet hoe ze dat geld moet krijgen . Hoe kom ik er achter waar dat geld is ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 24 jan 2019 13:33

Dat die notaris / opvolger dat dan uit dat magazijn laat halen hé.

Is er daarvan geen digitaal spoor te vinden, als u (uw dochter dan) sneller wil op de hoogte zijn?

asperger
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 jan 2019 13:44

En werd dat geld dan niet belegd?
Ik hoop voor uw dochter dat het niet sedert 2006 staat te vegeteren op de derdenrekening van de notaris.
Hopelijk betreft het geen van de notarissen die in opspraak zijn gekomen....
Ik vind het ongehoord dat TS niets weet over het lot en de opbrengst van dat kapitaal.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”