goedemiddag
onlangs is er een technieker (1e maal ) langsgeweest die niet rechtstreeks via mij maar mijn schoonouders is gecontacteerd geweest voor het onderhoud van hun en mijn centrale verwarmingsketel ,de gevraagde werken zijn niet uitgevoerd omdat volgens de technieker het lokaal niet voldeed aan de normen (verluchting ) ;
de technieker is terug vertrokken zonder een bewijs of werkbon te laten aftekenen ,heeft ook geen aanstalte gemaakt om een offerte of dergelijke voor te stellen
enkele dagen later krijg ik een factuur met de omschrijving "interventie "met de opmerking "geen onderhoud wegens geen verluchting " voor een bedrag van 58.30€ waar ik uiteraard niet akkoord mee was en heb hiervoor een mail gestuurd met de vraag om mij een door de aanvrager gehandtekende werkbon terug te bezorgen welke uiteraard negatief was geen werkbon : er is dan ook geen interventie geweest enkel een bezoek
ben ik verplicht om deze factuur zomaar te aanvaarden ,vind op de website van deze firma ook geen enkele bemerking over eventuele kosten voor een bezoek
alvast bedankt