Psicologic medical test

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Fatix
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Psicologic medical test

#1 , 13 okt 2024 11:43

Hallo, twee jaar geleden hebben ze mijn rijbewijs ingenomen wegens rijden onder invloed van alcohol. Ik ging voor de rechter, ze bestraften mij met zes maanden niet rijden. Ik ben zes maanden lang niet naar de rechtbank gereden en heb de straf gewonnen, want nu ben ik geheelonthouder en de haartest kwam uit op 2,5. Nu moet ik psychologische en medische tests ondergaan. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om ze in het Engels te doen, of de tests moeilijk zijn... Ik ben geheelonthouder, ik rook niet en gebruik geen drugs... Ik stel me voor dat ze urine- of bloedonderzoek zullen doen, ik ben niet bang, ik ben alleen bang dat ze veel tijd nodig zullen hebben en dat ik nog meer maanden zonder auto zal doorbrengen. Ik ben net vader geworden en ik heb echt mijn rijbewijs nodig. Met een baby reizen met het openbaar vervoer is ingewikkeld. Ik hoop antwoorden te krijgen. Ontzettend bedankt

LeenW

#2 , 13 okt 2024 21:36

Zoals hierboven gezegd, geldt de taalwetgeving. Ik ben tevens van mening dat een basiskennis Nederlands noodzakelijk is om de (soms zeer creatieve) onderborden te begrijpen en zo geen andere weggebruikers in gevaar te brengen.

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”