probleem Ryan Air

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Els51
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

probleem Ryan Air

#1 , 08 jan 2025 15:39

Kort samengevat even vragen of ik hier juridische stappen in kan zetten :

4/8/2024 vriendin boekt 4 tickets op Ryanair. We staan erin als 1 reisgezelschap (maar kunnen wel apart onze account beheren) : vertrek 08/01/2025
06/01/2025 : ik boek mijn ticket om naar 10/1/2025. Volgens de site was dit 45 euro. Ik krijg geen bevestigingsmail, maar zie wel op hun app dat mijn vertrek goed staat op vrijdag 10/1/2025. De reisgenoten checken gisteren in voor vandaag en krijgen hun boardingkaart.
08/01/2025 : reisgenoten moeten zo maar liefst 411 euro betalen, want volgens Ryan Air heb ik het hele reisgezelschap omgeboekt. Dit was niet leesbaar in de app en stond ook niet in mail vermeld. Ik had ENKEL op mijn naam geklikt.
Nu blijkt dat mijn volledige boeking gewoon weg is. Ik sta niet meer in het reisgezelschap. Niet voor een heenvlucht en ook niet meer voor een terugvlucht.
Na moeizame discussies zegt RyanAir dat ik nog eens 160 euro mag betalen om toch nog om te boeken. Na mijn rekening nagekeken te hebben, is er dus maandag wel degelijk 180 euro van mijn rekening gehaald.

Dit gaat er voor mij los over. Heb ik hier iets om op te staan als ik dit juridisch wil aanvechten ?

een zeer ontevreden klant van Ryan Air

Reclame