gsm nummer doorgeven

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
didi56
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

gsm nummer doorgeven

#1 , 18 jan 2025 15:34

bij het ophalen van meubels zie ik die man naar iemand bellen mn ex ? en hoor mijn gsmnummer doorgeven aan andere man die mij dan opbeld (ik was niet thuis ook melding gegeven geen toelatng ophaling . ook gsm niet opgenomen , alles is opgenomen op bewakingscamera ) is dit strafbaar daar het intimidatie betreft en waar melden , mvg didi 56

Franciscus

#2 , 18 jan 2025 20:51

Beetje warrig hebt u de meubelophaler al gevraagd aan wie die uw nr heeft gegeven?
Meubels zijn niet opgehaald of wel?
Wat komt uw ex in het verhaal doen of was / is daar nog een betwisting inzake eigendom / gemeenschap?

didi56
Topic Starter

#3 , 21 jan 2025 12:25

Deze persoon die de meubels kwam ophalen is een bekende van ex vriendin , er was vooraf aangetekend schrijven van mij en advokaat geen toelating ophalen , en toch staat die man aan mn deur met de politie , alles is opgenomen met bewakingscamera ik hoor die man bellen om mn gsmnr en hoor mijn nr ook doorgeven .het kan niet anders dat meubelophaler naar ex vriendin belde hij heeft mn gsmnr niet , is duidelijk een geval van in timidatie naar mij toe , naar ik opzoek is gsmnr doorgeven strafbaar , klopt dit ?

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”