Caravan

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Cindydave
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Caravan

#1 , 02 okt 2024 10:06

Ik heb een vervelend probleem heb een czravan verkocht op afbetzling dus bepaald bedrag per maand de persoon heeft het altijd netjes betaald maar sinds paar maanden zijn er problemen en de maand september is er niet betaald en de persoon is volledig onbereikbaar wat kan ik doen

LennieK

#2 , 02 okt 2024 11:22

Naar het vredegerecht stappen zal wellicht de beste oplossing zijn? Om welk bedrag gaat het dat je nog moet terugkrijgen in totaal?

mava105

#3 , 02 okt 2024 12:05

Weet je waar hij woont? Ga er dan eens langs. Mogelijk is hij problemen of is hij wel overleden.

Reclame

Cindydave
Topic Starter

#4 , 02 okt 2024 16:50

Naar het vredegerecht stappen zal wellicht de beste oplossing zijn? Om welk bedrag gaat het dat je nog moet terugkrijgen in totaal?
1200 euro normaal aan 300 euro per maand

Cindydave
Topic Starter

#5 , 02 okt 2024 16:50

Weet je waar hij woont? Ga er dan eens langs. Mogelijk is hij problemen of is hij wel overleden.
het enige ik weet is dat hij in putte zou wonen

basejumper

#6 , 02 okt 2024 18:01

Ik denk dat je juridisch weinig kan doen. Je speelt bank voor een derde. Maar je maakt blijkbaar geen contract op (want d add n zou je adres kennen). En mensen die bij de bank geen lening krijgen zijn doorgaans insolvabel. Kans is dus dubbel klein (geen contract/insolvabel) dat je juridisch iets kan recupereren. En als het juridisch niet kan zal je moeten zien dat je op een andere manier druk zet…
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Stel een vraag”