Dag iedereen,
Toen i 27 werd was ij veel te laat met mjjn zorgpremie van 2022 en 2024 nog niet betaald. Ik had blijkbaar wel brieven gekregen via Doccle.
Ik heb dit helemaal over het hoofd gezien of gebruikte Doccle toen niet net zoals mijn eerste jaren (2020 en 2021). Sinds dit jaar pas eindelijk alles kunnen afbetalen van toen. Erna dan wel direct 2023 betaald.
Eigenlijk echt stom dat ik niet eerst het jaar ervoor had betaald of ja alles in één keer (wat op dat moment niet in mijn mogelijkheden lag) dus dan een paar maanden willen uitstellen en helemaal vergeten.
Dit waren veelbewogen jaren, heb een tijd in burn out gezeten etc en ben dan in residentiële therapie gegaan. Ik meld dit hierbij omdat ik mij af vroeg of ze misschien dan toch iets milder zouden kunnen optreden maar dit betwijfel ik zeer.
Nu heb ik dus opnieuw een brief + boete met de zorgpremie van 2022 en 2024. Ik heb mijn premie per direct overgeschreven. maar zou dus echt graag de boete van 250 laten kwijtschelden.
Welke redens zijn precies geldig om in beroep te gaan of hoe pak ik dit het best aan..
Alvast bedankt iedereen!