verbouwingen van mijn gebuur

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Stefke.v
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

verbouwingen van mijn gebuur

#1 , 21 feb 2026 14:43

Goeiedag. MIjn gebuur staat hier alle bijna 7 jaar verbouwingen te doen de zondag. boren , kloppen, drilboren noem maar op . Ik hou dit alle zolang uit ! Hij zegt me om een gemeenschappelijke muur van 5 m lang op 2.8 m hoogte af te breken om zijn keuken te bouwen. hij zal 5 M in de hoogte bouwen ! + nog 2.5 langer in de breedte ook 5 m hoog . Waar wij licht in valle van ons huis zullen verliezen ! en das nog niet alles onze terras is tot aan de muur gelegd hij zal 10 cm op mijn terras bouwen voor zijn keuken breder te maken ?? Ik slaap hier niet meer door . Ben alle 3 keer naar de gemeente geweest de laatste keer heeft die vrouw mij zelf gestuurd naar mijn gebuur zijn architict dit is een goeievriend van haar ?? als ik daar toekwam was hij aan het bellen met mijn gebuur ?? das toch allemaal raar . in het stadhuis zeggen ze dat we 2 aangetekende zendingen zouden hebben gekregen . Maar mijn post komt veel bij mijn gebuur te terecht ! en ik zie die niet meer terug. ik woon op 131 en hij 0131a . wij hebben hier niets voor getekend ! en in het stadhuis kan ik zogezeg niets doen . Dit kan toch niet . Wat moet ik hier voor doen aub ? Als hij dit doet zal mijn huis ook minder waar zijn ! allvast bedankt
vriendelijke groeten Stefanie.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 feb 2026 15:14

Normaal zou u bij de gemeente de plannen kunnen inzien en ook of en wanneer er een AS naar jullie verstuurd is geweest.
Evenzo de aanplakking voor een bouwvergunning. Geel document aan gevel.
Kan ook zijn dat men dat digitaal op de wensite

Ook bij www.omgevingsloket.be en dan naar gemeente.
Of vlaanderen omgevingslicht.

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”