Mijn moeder is gestorven op 4 december 2009.
Mijn broer had een volmacht op de rekening en een sleutel van het ouderlijk huis sinds september 2006.
Reden hiervoor is dat ik invalide ben en ver woon.
Mijn vader is na meerdere beroertes in het rusthuis opgenomen.
Vermits mijn ouders in een service flat woonden ( eerder een service Villa) moest zo vlug als mogelijk het huis leeggehaald worden.
Voordat ik ook maar een sleutel van het huis kreeg waren alle waardevolle dingen uit het huis weggehaald door mijn broer.
Na de dood van mijn moeder ben ik het hele weekend bij mijn vader in het huis gebleven. Ik heb de dokter moeten roepen omdat mijn vader een beroerte gekregen had. Het ging gelukkig weer over. Zo ging mijn vader door mij gesteund naar de plaats waar hun geld zat.
Daar zaten op zijn minst 100 bankbilletten.
Mijn moeder die op het laatst van haar leven dementerend was belde regelmatig naar de bank om 1000 euro te laten brengen naar hun huis.
Mijn ouders waren heel rijk.
Mijn broer geeft toe dat hij het geld uit het huis heeft meegenomen maar spreekt over een 800 euro, de zogenaamde rest van de duizend euro die hij daags voor het overlijden van mijn moeder heeft afgehaald.
De rekenig waar mijn moeder het geld afhaalde ( dit heeft ze me zelf nog verteld)
Vermits ik schrijfruimte tekort kom even besluiten. Ik heb mijn eigen notaris genomen omdat ik me nog met hulp kan verplaatsen.De Notaris van mijn broer liegt
Hij zou geen informatie ontvangen hebben bij die bank de bank zelf beweert het omgekeerde. De notaris van mijn broer wil geen info doorsturen naar mijn notaris.Volgens wat mijn broer me(stomweg) verteld heeft zou er een ( onmogelijk ) bedrag van de rekening weg zijn.Iets wat mijn ouders onmogelijk konden hebben verdaan.Nu opeens beweert de notaris dat hij de rekening nog niet ontvangen heeft maar dat er volgens mijn broer een 60 000 euro méér opstaat dan ik eerder vernomen heb.
Wat moet ik doen? Men haalt zijn profijt uit het feit dat ik terminaal ziek ben, maar ik heb wel drie kinderen